ვისწავლეთ პრეზენტაციის შექმნა მოცემული სასწავლო პროექტის თემისთვის სლაიდების დახმარებით.რთული იყო,მაგრამ საინტერესო შემთხვევები განვიხილეთ და ხალისიანად წარიმართა მუშაობა.შევისწავლეთ შეფასების მეთოდები და ინსტრუმენტები.
დავამთავრე მოსწავლის ნამუშვრების პრეზენტაციაზე მუშაობა.გავეცანით მოსწავლის შეფასების რუბრიკებს და სქემებს.გავუკეთეთ მოდიფიცირება,შეფასების სქემაზე ვიმუშავეთ.მოხდა განხილვა ბლუმის ტაქსონომიის და გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის და თუ როგორ გამოვიყენოთ ისინი მოსწავლეთა პრეზენტაციის დაგეგმისას.ინდივიდუალური განსხვავებები სწავლის დროს აღქმის სტილზე.შევავსეთ დიფერენცირებულისწავლების კითხვარი.მასალა შრომატევადია,ჩნდება კითხვებიც-შესაბამისად ტრენერი არის კარგად მომზადებული და ტრენინგიც არის საინტერესო და სახალისო ასევე ნაყოფიერი.
ზოგადი კითხვა რა სასიცოცხლო პირობები სჭირდება ადამიანს არსებობისთვის? თემატური კითხვები რა მოთხოვნებს უნდა აკმაყოფილებდეს ადამიანის საარსებო მინიმუმი? რა სჭირდება ადამინს საარსებოდ? შინაარსობრივი კითხვები რა თანხა სჭირდება ერთ ადამიანს ერთი თვის განმავლობაში კვებაზე? რა თანხა სჭირდება კომუნალურ გადასახადზე? რა თანხა სჭირდება სამედიცინო მომსახურებაზე? სხვა ხარჯები.
მომეწონა პრეზენტაცია, რადგან თემა ეხება მათემატიკის გამოყენებას დღევანდელ ცხოვრებაში
ReplyDelete