ვისწავლეთ პრეზენტაციის შექმნა მოცემული სასწავლო პროექტის თემისთვის სლაიდების დახმარებით.რთული იყო,მაგრამ საინტერესო შემთხვევები განვიხილეთ და ხალისიანად წარიმართა მუშაობა.შევისწავლეთ შეფასების მეთოდები და ინსტრუმენტები.
ზოგადი კითხვა რა სასიცოცხლო პირობები სჭირდება ადამიანს არსებობისთვის? თემატური კითხვები რა მოთხოვნებს უნდა აკმაყოფილებდეს ადამიანის საარსებო მინიმუმი? რა სჭირდება ადამინს საარსებოდ? შინაარსობრივი კითხვები რა თანხა სჭირდება ერთ ადამიანს ერთი თვის განმავლობაში კვებაზე? რა თანხა სჭირდება კომუნალურ გადასახადზე? რა თანხა სჭირდება სამედიცინო მომსახურებაზე? სხვა ხარჯები.
დავამთავრე მოსწავლის ნამუშვრების პრეზენტაციაზე მუშაობა.გავეცანით მოსწავლის შეფასების რუბრიკებს და სქემებს.გავუკეთეთ მოდიფიცირება,შეფასების სქემაზე ვიმუშავეთ.მოხდა განხილვა ბლუმის ტაქსონომიის და გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის და თუ როგორ გამოვიყენოთ ისინი მოსწავლეთა პრეზენტაციის დაგეგმისას.ინდივიდუალური განსხვავებები სწავლის დროს აღქმის სტილზე.შევავსეთ დიფერენცირებულისწავლების კითხვარი.მასალა შრომატევადია,ჩნდება კითხვებიც-შესაბამისად ტრენერი არის კარგად მომზადებული და ტრენინგიც არის საინტერესო და სახალისო ასევე ნაყოფიერი.
ავტვირთეთ პორტფოლიო web გვერდზე . დავათვალიერეთ პორტფოლიოს ჩეკლისტი და მოვნიშნეთ ყველა ის აქტივობა , რომელიც შევასრულეთ ტრენინგის განმავლობაში . გამოვასწორეთ არსებული ხარვეზები . ტრენერმა კიდევ ერთხელ დაგვათვალიერებინა შფასების რუბრიკა , მან აღნიშნა , რომ სულ 11 კრიტერიუმია , თითოეულ კრიტერიუმში მაქსიმალური ქულაა 4. ე . ი . პორტფოლიოს შეფასებაში მაქსიმალური ქულაა 44. მინიმალური ზღვარია 30. ვიმედოვნებ, ჩემი ნამუშევარი და გაწეული შრომა შეფასდება დადებითად . მადლობას ვუხდი კოლეგებს თანამშრომლობისთვის , განსაკუთრებით კი ტრენერს საინტერესო და დაუღალავი შრომისთვის რომელსაც ამ დღეების განმავლობაში ეწეოდა ასეთი მაღალი ტემპერეტურის პირობებში . ტრენინგი იყო ძალიან საინტერესო , ასევე ხალისიანიც და რაც მთავარია ნაყოფიერიც . ვიმედოვნებ შეძენილ ცოდნას წარმატებით გამოვიყენებ ჩემს შემდგომ პედაგოგიურ მუშაობაში .
მომეწონა პრეზენტაცია, რადგან თემა ეხება მათემატიკის გამოყენებას დღევანდელ ცხოვრებაში
ReplyDelete