ვიმუშავეთ პრეზენტაციის ჩაშენებაზე ბლოგში.გავეცანით საავტორო უფლებებს და მათი დაცვის წესებს.დავიწყეთ მოსწავლის სავარაუდო ნიმუშის შექმნაზე მუშაობა.სამუშაო შრომატევადია, მაგრამ საინტერესოცაა.
დავამთავრე მოსწავლის ნამუშვრების პრეზენტაციაზე მუშაობა.გავეცანით მოსწავლის შეფასების რუბრიკებს და სქემებს.გავუკეთეთ მოდიფიცირება,შეფასების სქემაზე ვიმუშავეთ.მოხდა განხილვა ბლუმის ტაქსონომიის და გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის და თუ როგორ გამოვიყენოთ ისინი მოსწავლეთა პრეზენტაციის დაგეგმისას.ინდივიდუალური განსხვავებები სწავლის დროს აღქმის სტილზე.შევავსეთ დიფერენცირებულისწავლების კითხვარი.მასალა შრომატევადია,ჩნდება კითხვებიც-შესაბამისად ტრენერი არის კარგად მომზადებული და ტრენინგიც არის საინტერესო და სახალისო ასევე ნაყოფიერი.
ზოგადი კითხვა რა სასიცოცხლო პირობები სჭირდება ადამიანს არსებობისთვის? თემატური კითხვები რა მოთხოვნებს უნდა აკმაყოფილებდეს ადამიანის საარსებო მინიმუმი? რა სჭირდება ადამინს საარსებოდ? შინაარსობრივი კითხვები რა თანხა სჭირდება ერთ ადამიანს ერთი თვის განმავლობაში კვებაზე? რა თანხა სჭირდება კომუნალურ გადასახადზე? რა თანხა სჭირდება სამედიცინო მომსახურებაზე? სხვა ხარჯები.
Comments
Post a Comment