ვიმუშავეთ პრეზენტაციის ჩაშენებაზე ბლოგში.გავეცანით საავტორო უფლებებს და მათი დაცვის წესებს.დავიწყეთ მოსწავლის სავარაუდო ნიმუშის შექმნაზე მუშაობა.სამუშაო შრომატევადია, მაგრამ საინტერესოცაა.
დავამთავრე მოსწავლის ნამუშვრების პრეზენტაციაზე მუშაობა.გავეცანით მოსწავლის შეფასების რუბრიკებს და სქემებს.გავუკეთეთ მოდიფიცირება,შეფასების სქემაზე ვიმუშავეთ.მოხდა განხილვა ბლუმის ტაქსონომიის და გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის და თუ როგორ გამოვიყენოთ ისინი მოსწავლეთა პრეზენტაციის დაგეგმისას.ინდივიდუალური განსხვავებები სწავლის დროს აღქმის სტილზე.შევავსეთ დიფერენცირებულისწავლების კითხვარი.მასალა შრომატევადია,ჩნდება კითხვებიც-შესაბამისად ტრენერი არის კარგად მომზადებული და ტრენინგიც არის საინტერესო და სახალისო ასევე ნაყოფიერი.
განვიხილეთ პუბლიკაციის მომზადება სასწავლო პროექტისთვის გავეცანით პუბლიკაციის ფორმატებს. პროექტის მახასიათებლებს გავეცანი პორტფოლიოს.გავაკეთეთ მიმოხილვა სხვადასხვა სახის პროექტებისა, შევარჩიე ჩემთვის სასურველი პროექტის თემა, შევისწავლე სურათების გადმოწერა და გადატანა საქაღალდეში. სამუშაო დღემ ნაყოფიერად ჩაიარა.
Comments
Post a Comment