მერვე დღის რეფლექსია
დავამთავრე მოსწავლის ნამუშევრების პრეზენტაციაზე მუშაობა.გავეცანით მოსწავლის შეფასების რუბრიკებს.გავუკეთეთ მოდიფიცირება,ვიმუშავეთ შეფასების სქემაზე.მოხდა ბლუმის ტაქსონომიის განხილვა,ასევე გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტი და თუ როგორ გამოვიყენოთ მოსწავლეთა პრეზენტაციის დაგეგმისას; ინდივიდუალური განსხვავებები სწავლის დროს აღქმის სტილზე. შევავსეთ დიფერენცირებული სწავლების კითხვარი.
განვიხილეთ ისტ სტანდარტი ესგ-დან,ვისაუბრეთ ფასილიტაციაზე და შევქმენით ფასილიტაციის რესურსები,დავასრულეთ სასწავლო რესურსების შექმნა. მოვახდინეთ პროექტის დასაწყისისთვის google form-ში გამოკითხვის ჩატარება იდეების გენერირებისთვის padlet.com-ის გამოყენება.
ტრენინგი არის შრომატევადი ჩნდება კითხვები,შესაბამისად ტრენერი არის კარგად მომზადებული, ამიტომ ტრენინგი საინტერესოდ წარიმართა.
განვიხილეთ ისტ სტანდარტი ესგ-დან,ვისაუბრეთ ფასილიტაციაზე და შევქმენით ფასილიტაციის რესურსები,დავასრულეთ სასწავლო რესურსების შექმნა. მოვახდინეთ პროექტის დასაწყისისთვის google form-ში გამოკითხვის ჩატარება იდეების გენერირებისთვის padlet.com-ის გამოყენება.
ტრენინგი არის შრომატევადი ჩნდება კითხვები,შესაბამისად ტრენერი არის კარგად მომზადებული, ამიტომ ტრენინგი საინტერესოდ წარიმართა.
Comments
Post a Comment